Träningsvärk

Har fortfarande träningsvärk efter Aerobox passet i måndags. Det är märkligt det här med värk, just träningsvärk är en värk man accepterar och kan t o m tycka att den är skön. Man känner att man har rört på sig brukar man säga. Fast någon här på jobbet som var med i måndags tyckte inte det kändes bra, han känner t o m att han inte vill träna Aerobox något mer. Trist. Nej, jag tänker fortsätta jag tycker det är riktigt roligt. Var hemma igår pga andra krämpor, men nu är jag tillbaka på jobbet. Har inget direkt planerat den här veckan, men till helgen händer desto mer. Mina föräldrar kommer och mellankillen ska ha kalas, fast med bara 2 kompisar, vilket känns skönt. De ska sova hos honom hela helgen, så det kommer kanske kännas som att man har 10 killar på kalas i 2 timmar ändå. Nej, jag tror faktiskt inte det. Det här är lugna killar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen