Passa er för....

Hörde på radion i morse att Åsa Waldau "Kristi Brud" hade blivit nominerad till veckans babe i Expressen. Vad är det för bullskit. Det tyckte även Roger som läste om det i radion. Han skulle hissa och dissa i Rix morgon Zoo och dissade det faktum att hon skulle vara veckans babe. Han förstod inte varför en sån läskig människa skulle vara veckans babe och någon som tonåringarna ska se upp till. Sen undrade han vad som hänt med Bert Karlsson som tror på henne. Titti trodde att det bara var för pengar.

Ja, jag har också ställt mig den frågan, varför ska Bert Karlsson rentvå "Kristi Brud", som oskyldig. Nej, det begriper jag inte. Hon är en läskig människa som man ska passa sig för så man inte hamnar i hennes grepp. Roger hissade en älg, det tyckte jag var det mest komiska i det hela, att en älg lyftes upp mer än Kristi brud. Helt rätt :O).

Nu är det snart helg, så skönt. Imorgon har vi städdag på gården hemma och sen ska vi åka och hälsa på lilla Alicia, 1 månad gammal och hennes föräldrar. Ser fram emot det. På söndag börjar babysim igen, hurra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen