Nattning

Det tog en och en halv timma att natta Joel igår. Mig gör det inte så mycket om jag måste sitta inne hos honom en halvtimma, det kan vara riktigt mysigt. Men en och en halv är alldeles för länge, man hinner själv bli så trött och less. Det blev jag igår och gick ut därifrån, Joel blev såklart ledsen och pappa kom och tröstade honom. Det hjälpte inte riktigt, det var precis som att det var jag som hade gjort honom ledsen skulle även trösta honom. Så jag gick in och gjorde det och efter någon minut så somnade han i min famn. Gott. I morse var vi goa vänner igen. En sån där kväll får man liksom inte så annat mycket gjort. Man blir trött, men jag missade i varje fall inte House. Det var bra, för det var ju fortsättning igår från förra gången där en av läkarna blivit smittad av en parasit. Läskigt, men han blev förhoppningsvis helad. Kanske fungerar inte hjärnan som den ska, men han dog inte i varje fall.

Har tänkt flera kvällar att jag ska börja läsa istället för tv:n. Nu var det i och för sig skönt med tv igår, men ibland är det lika skönt och mysigt att sitta med en bok. Fick en del pocket av en tjej här på jobbet som hade rensat hemma, ska ta tag i någon av de kanske. Nej, nu är det bäst jag slutar så jag hinner äta på min lunch också.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen