Lördagkväll

Idag har det varit en mysig dag. Först tog jag med mig Joel ut när mannen städade inne. Vi städade lite ute, plockade undan lite för vintern. Lär nog inte nyttja altanen på det sättet någonting mer i år. Vid 14 kom två familjer, med var sin son, jämngamla med Joel. Kul och se att pojkarna har roligt ihop. Det var en trevlig eftermiddag och fullt liv hela tiden. Avslutades med Taco´s. Nu är det bara jag och sönerna hemma. Mannen och dottern är inne i stan på Saturday Night Live.

Har fått plats nu på fortsättning 2 kursen på Babysim. Det kommer att vara 7 söndagar kl 17.30. Med andra ord så blev det automatisk 2 månader som jag inte kan gå till min kyrka, kanske det var Gud i det....? Imorgon ska jag gå för jag ska köpa in saker till nattvarden, nästa söndag ska jag också gå för då är min kusin där och leder lovsången, men sen börjar kursen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen