Blog istället för....

Sitter vid datorn och tittar lite på Blocket och bloggar medan resten av familjen (utom minstingen som sover) sitter och ser på Idol. Jag har inte fastnat för det riktigt i år. Men däremot borde jag kanske vara med familjen, hmmm. Sen tycker jag mer om att blogga än Facebook, jag har inte fastnat för den där "invite-sidan" riktigt. Det är kul att hitta gamla vänner och kolla deras bilder och så, men det är roligare att läsa J:s blog t ex sp jag får följa hennes vardag.

Vi har börjat fundera på att måla om här nere i källaren och när vi har satt igång en fundering så blir jag jätte inspirerad. Så nu vill jag helst komma igång med en gång. Det är därför jag kollade in blocket för att se om jag kan hitta några roliga tonårsmöbler :O).

Trevlig helg!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen