Bad bad

Ja, det blev bad 2 dar i rad i helgen. På lördagen var vi hela familjen tillsammans med G och hennes 2 flickor i Bro´s badhus. Det var lite lagom stort och lagom mycket folk, så det var mysigt. Joel sov första timmen, men sen när han vakna och fick komma i vattnet så blev han överlycklig som vanligt. Jag var också som ett barn, de hade en häftig vattenrutchbana där avslutningen var en tratt sen for man på rygg ner i bassängen, helläckert. Ja, jag hade roligt. Joel trivdes inte i den delen av badhuset för det var för mycket liv där. På babysim på söndagen så fick han åka katapulten, ensam ner för rutchkanan med huvudet först. Han strålade när han kom upp ur vattnet. Så kul så kul :O).

Den här veckan är jag ledig från jobbet, de stora barnen är hos sin mamma. Jag och mannen ska möblera om och måla om i barnens rum och gästrummet. Idag gick hela dagen åt till att tömma tjejens rum, hon har ju så mycket prylar. Ser fram emot att börja måla.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen