Aerobox

Tränar Aerobox på lunchen på måndagar. Det är riktigt roligt och idag var det jobbigt. Vår instruktör kör en väldigt bra blandning av styrka och kondotion så man känner av hela kroppen. Det är så bra träning. Man ger massor i början för då har man krafter och då är det så roligt. Men grejen är att man får ju aldrig någon chans att vila, därför blir man så slut. För när den andre ska slå då håller man emot, vilket också är jobbigt. Sen är vi ett gäng från jobbet som kör och vi kan trissa upp varandra. Det sista vi gör varje gång är att gå runt och slå mot alla, det blir vi riktigt trissade av och slår mer och mer. Idag orkade jag inte av att slå på sista man, som var en tjej och mot henne vågade jag visa min svaghet, men inte mot grabbarna, där gav jag järnet. Visst är man fånig? Snart hemgång från jobbet, ska hem och mysa med Joel och skicka iväg mannen på sin träning som är innebandy.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen