Segling

Imorgon ska vi iväg och segla med jobbet. Eller imorgon tar vi oss till båten och sover i den en natt och seglar sen ytterskärs på lördag och inneskärs på söndag nere i Göteborgs skärgård. Ja, vad säger man om det, jag är så delad. Det ska bli grymt härligt och häftigt, men det kan också bli fruktansvärt kallt, dimmigt och trist. Det är en gammal vacker båt som heter Atlantica. Det är vi på service som får en liten (liten och liten) bonusresa. Vi blir runt 20 personer. Jag har aldrig seglat förut så det är med skräckblandad förtjusning, jag vet ju inte riktigt vad det är jag ska ut på. Men som sagt blir vädret som förra helgen så förstår jag att det kan bli alldeles alldeles.......

....underbart!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen