Så börjar helgen leda mot sitt slut

Jag har väldigt delade känslor för denna helg. Det har varit både roligt, skönt och tråkigt. Fredagkvällen började ju väldigt bra med en tjejmiddag. Mycket god mat och roligt att prata med tjejerna. Lördagen gick jag upp kl 7 med Joel. Den här gången kändes det riktigt skönt att vara uppe så tidigt en lördag, dagen blir ju så mycket längre. Men den blev inte så lång eftersom jag var så trött på kvällen. Det kändes plöstligt så tråkigt för det kändes som att dagen bara rann ifrån mig och jag var bara trött. Vi fick in en lång promenad till Vällingby, så det kändes bra. Söndagen blev lite likadan, jag fick iofs ligga längre i sängen på morgonen, men sen har jag inte gjort någonting vettigt idag. Somna i soffan när jag skulle se finalen i damernas höjd, tröttnade när Kajsa åkte ut och började med maten istället.

Fast ikväll fick vi oss, jag och grabbarna, en lång cykeltur i skogen. Det var så skönt. Regnet kom över oss, men det var bara skönt. Så helgen känns inte så tokig ändå :O). Och snart är kl 20 och snart ligger barnen för hoppningsvis i sängarna sina så jag och mannen kan få lite egen tid framför en film. Så ja, det känns riktigt bra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen