Min vecka

Har varit trött på eftermiddagarna den här veckan så det har inte blivit så mycket vid datorn hemma. Igår satt jag och skulle bränna stortjejens läxa på cd, men det gick inte. Och det är så jobbigt när det inte går. Testade att lägga in på hennes ipod, men den betedde sig helmärkligt. Ena stunden kunde jag lägga in på den, andra var den full med några konstiga filer. Musiken vi la in för en månad sen hade försvunnit, men nu var de plötsligt där. Jag tror det är nåt virus på den där ipoden som hon köpt på tradera. Varning!!!!! I tisdags la jag mig med lilleman och somnade vid halv åtta, försökte gå upp en timma senare, men det var segt. Samma dag hade jag tränat Core på lunchen, som jag fortfarande har träningsverk ifrån. Jag cyklar fortfarande till och från jobbet och det är så skönt, piggnar liksom till. Lilleman håller på bli sjuk så han sov inte så bra i natt och då gör inte vi det heller, men jag kände mig pigg idag ändå när jag kom hit. Så skönt och det tror jag är cyklingens förtjänst. Får se hur kvällen blir. Mellangrabben fyller idag och han ville fira med blåbärskaka. Kan man bli gladare som styvmamma, det är det enklaste jag kan baka. Härligt. Och imorgon är det fredag!!!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen