Går du i bröllopstankar?

Träffade en god vän igår över en fika. Pratade i ett i 2 timmar, det var alldeles för länge sen, vilket såklart har sina orsaker. Det var otroligt mysigt i varje fall. Sen att Joel sov när jag gick till jobbet på morgonen och när jag kom hem på kvällen är det pris man får betala för en trevlig eftermiddag med en väninna. Jag fick ingen kram av honom nu på morgonen, hm..... Gick även lite i affärer efter träffen och köpte bl a lite kläder till Joels lilla kusin. Så mycket fina bebiskläder det finns, det var inga problem att hitta något. Ska bli kul att få handla till flera här i månaden.

Min väninna som jag träffade igår har en gång i tiden varit frisör (hon är inte så gammal som det nu lät), hon är yngre än mig. Det finns ingen som har behandlat mitt hår så bra som hon, vilket gör det svårt för mig att hitta en ny frisör. Hon fixade min bröllopsfrisyr och jag blev MYCKET nöjd. Hon har liksom känsla för mig som person och vad jag skulle passa i och trivas i, vilket är minst lika viktigt. Eftersom hon inte jobbar som frisör idag så saknar hon just bröllopsuppsättningarna. Så går du i bröllopstankar så har jag ett starkt tips till vem du ska vända dig för att få en fin uppsättning i håret. Nu hade jag gärna lagt in en bild på min bröllopsfrisyr, men jag har ingen bild tillgänglig. Men kolla in hennes blog och den 30/5-07 så får du se några fina frisyrer. http://jagvillhaenapa.blogspot.com/2007_05_01_archive.html

Trevlig helg!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen