En helgrapport

Ja, så var vi hemma igen. Det har varit en bra helg. Trevligt att träffa släkten och lillkusinen Leah 6 veckor gammal. Hon var alldeles bedårande, men jag är ingen riktig bebismamma, visst de är söta och goa, men jag föredrar när de blir lite äldre. Det är mycket beroende-av-mamma i början, och gråt och vak på nätter och det är ju inte direkt så himla kul. Men för att få en mysig 1-åring så behöver man gå igenom det där och det fixar man ju också. Gick förbi huset som vi sett på nätet, fick även komma in och titta. Jag blev helt såld, det är såå fint, aaaaaaaaaaaa....

Har varit i kyrkan i em, det kändes riktigt bra så det blir dit vi går ett tag till. Onödigt att byta ny församling nu om vi ska flytta till det där huset någongång, för då lär vi byta församling. Hm...

Skulle vilja tipsa om en cd om ni inte redan köpt den. Ja, det är min kusin och jag gillar honom och då får jag väl göra reklam för den. Den växer, blir bättre ju mer man lyssnar på den faktiskt. Ni kan köpa den här: http://www.davidmedia.se/ Mattias Martinson Band "Hope".

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen