Kick off

Jobbar till kl 14 på kontoret idag, sen bär det iväg på kickoff. Ska bli trevligt förutom att vi ska till samma ställe som vi varit på 2ggr förut (Bånudden Årsta slott), förutom att vi har växt ut de lokalerna så de har fått hyra in några slags vagnar som vi ska bo i, jag ska bo i Countryhouse...., förutom att allt ska vara så hemligt, men ingen tycker det är roligt för i vår ålder har man inte behov av att bli överraskad på det här sättet så vi tar reda på själva vad det är vi ska göra. Ikväll ska vi åka båt ut på någon trevlig skärgårdsö och äta på en skärgårdsrestaurang och lyssna på någon trevlig trubadur. Ja, det går alltid att säga förutom..... så kan man bli riktigt negativ, men nu är jag inte det utan jag tycker att det ska bli roligt. Kul att få träffa alla, eftersom jag varit borta ett tag, trevligt med lite god mat och underhållning och härligt att få komma ut i skärgården. Det finns tyvärr en förmåga här att vara lite negativ inför våra gemensamma resor, jag har funderat på varför och kommit fram till att det beror nog på att allt ska vara så hemligt. Visste vi vad vi ska få göra så får man kanske andra förväntningar, ja det är min filosofi. Jag ser fram emot det här nu i varje fall och under min mammaledighet så har det startats upp ett nytt företag i Helsingborg och det har börjat 14 nya medarbetare och 4 till är på väg in. Så det är klart att det ska bli roligt att komma iväg och träffa alla.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen