Fredag

Vi har fått i ordning på rummet på jobbet. Det blev så fint och nu så kan jag jobba utan att behöva flytta på mig eller att datorn krånglar. Ja, den kan väl krångla framöver också, men för tillfället så har den fungerat som den ska 1 dag. Ska nästan lägga ut en bild på vårt kontorsrum, det finaste i vår korridor, tycker vi i varje fall :O). Vi har t o m fåtöljer här inne så våra kollegor känner sig så välkomna.

Hemma springer Joel runt och är hur go som helst. Han kramar och kramar mig när jag kommer hem om dagarna och det är så mysigt. Han har varit hos tandhygienisten idag, ja det är kanske tidigt, men det är nog mest för att vi ska veta hur vi ska ta hand om hans tänder.

Ikväll är det tjejmiddag, YES :O). Kan det bli en bättre fredag. Trevlig helg!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen