Fredag

Ja, så var det fredag och jag har varit på jobbet en vecka. Det har gått bra och Joel har klarat sig mycket bra där hemma, det har jag i och för sig inte varit orolig för. Mannen och Joel har varit förkylda och nu är det min tur, trist. Jobbet är sig likt, förutom att det är ännu mer tryck. Det är roligt att vara tillbaka och jag känner redan att jag är inne i det. Visst några saker ex. nya kunder tar ett tag att sätta sig in i, men i det stora hela så är det som vanligt. Det var som någon sa, det känns som om man har varit borta på en längre lunch bara och för mig är det positivt. Ikväll skulle vi på kräftskiva, men med våra förkylningar får vi troligen vara hemma. Det var ju lite trist. Joel fick en liten tjejkusin igår, hon föddes i säte och allt gick bra. Skönt, jag var inte så positiv över att hon skulle födas normalt så det är väldigt skönt att det gick bra. Grattis Tina & Stefan!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen