Folk säger så mycket

Orkar äntligen sätta mig vid datorn. Efter att vi kom hem från semestern så har det varit skönt att bara ta det lugnt, vilat, löst sudoku och packat upp. Vi hade en bra semester, ett jättebra läger. Vi befann oss mest på "barnavdelningen", mannen min hade hand om Wild Kidsen, vilket blev riktigt lyckat. Ja, lägret är ju till för barnen också och då är det roligt när de trivs. Efter att ha bott i husvagn med lite regn en vecka så fick vi några lyxiga dagar i Danmark. Vi hade köpt ett paket med båtresa, hotell och 2-dagars entré till Legoland. Det var så skönt, bo bra och slippa tänka på mat. Legoland var en häftig upplevelse. Sen har vi som sagt varit hemma några dagar och vad folk än säger om att det är så bra, nyttigt och skönt att komma bort på semestern så trivs jag ändå bäst hemma. Jag kopplar av på ett annat och skönt sätt hemma så jag föredrar faktiskt det. Samma det här med att första året med ett barn går så fort, jag tycker att det har varit ett långt år. Ja, Joel blev 1 år på semestern. Inte ett långt jobbigt år, utan ett långt mysigt, jag har försökt njuta varenda dag med honom. Så nu ska det bli riktigt roligt att börja jobba imorgon, ja faktiskt. Sen får vi se vad jag säger om en vecka :O). Ska lägga ut några härliga 1-års bilder.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen