"de e snövligt"

Har en förkylning som inte vill ge sig, det är riktigt segt, förstår inte. Känns som det blir värre när jag kommer till jobbet. Kan det bero på dammet tro? Börjar gilla läget på jobbet, har ju varit en lugn start för mig vilket har varit skönt eftersom jag har hostat och snörvlat. Kan vara sur över grejen att jag inte har en egen arbetsplats, men kan som sagt sen se att det är rätt skönt för då går det inte att komma in i jobbet till 100% än. Jag och min vikarie ska ju dela på allt i min tjänst, vilket är lite svårt eftersom vi nu sitter i olika rum. Jag sitter på min chefs plats då han jobbar på annan ort. Till helgen ska de göra mitt eller hennes rum större och så ska vi skaffa nya Ikeamöbler, få nya datorer och de största skärmarna på kontoret :O). Ja, jag tror att det kommer att bli riktigt bra när vi väl har de sakerna på plats och då kan börja prata om hur vi vill jobba. I det stora hela så är det i varje fall roligt att vara här och träffa alla trevliga människor. Och där hemma har de det så bra. Jag, mannen och lillpojken hade en mycket mysig helg. Lugn pga förkylningarna, men dock mysig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen