Back in work

Hade min första dag på jobbet igår efter 1 år och 1,5 månad. Det gick bra :O). Kul att träffa kollegorna, jag är ju på ett mycket trevligt jobb. Det har gått väldigt bra för företaget när jag varit borta, men människor slits ut och det är den tråkiga biten mitt i framgångarna. Ska bli roligt att komma igång igen och se vad man kan förbättra och förhoppnings vis ha lite nya krafter så att jag kan vara på topp. Igår kunde jag sitta framför datorn och inte komma på hur man la in en order, hm.... men efter en minut så gick det som på räls. Kommer nog förvånadsvärt fort in i allt igen. Vi har bra luftkonditionering på jobbet så jag möttes av en vägg när jag skulle gå hem. Vilken härlig värme det var ute igår. Trodde att sommaren hade kommit, men idag ser det inte lika lovande ut. Ja, det är väl det vi kallar svensk sommar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen