Strandkanten

Fick ett par timmar på stranden igår, det var så mysigt. Joel har så roligt, han springer rätt ut i vattnet när vi håller han i händerna såklart, sen kan han sitta hur länge som helst verkar det som vid strandkanten och leka. Ja, han är ett harmoniskt och glatt barn, han är hur mysig som helst. Mig gör det ingenting att det inte är 30 graders värme och att man inte är vid stranden oftare. Det är underbart härligt när det är så, men det är så skönt och känna att jag kan njuta av det som är. Jag tar en dag i taget och njuter av den, av att vara tillsammans med mannen och lillpojken hela dagarna innan det är dags att börja jobba igen. På söndag åker vi på Vineyardläger, sen bär det av till Danmark och legoland ett par dagar. Det ska bli roligt att komma iväg lite. Sen så sätter allvaret igång den 6:e augusti, då är jag på plats på jobbet igen. Men tills dess ska jag som sagt njuta :O). Glad sommar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen