Födelsedag

Igår fyllde mannen 40. Det blev en lyckad dag. Frukost och paket på sängen, fika med jordgubbstårta, oväntat besök och en kväll ensam med frugan. Vi var till Hässelby slott och avnjöt en god grillbuffé i solnedgången. Det var riktigt gott och mysigt. Tyvärr har jag planerat för mycket till helgen så jag glömde att tänka på mat på hans dag, så han fick själv stå vid spisen och laga middagen stackarn. Fast jag ska göra desto mer i helgen, när hans familj kommer. Det ska bli roligt.


By the way! Studsmattan används flitigt så det var nog inte så dumt köp ändå :O).

Kommentarer

Anonym sa…
Vilken härlig dag!Kul att den blev så lyckad.Fina kort på er med!Det gäller verkligen att njuta av de soliga dagarna när en dag som denna kommer,,grågrågrå,,Men du har nog fullt upp idag kan jag gissa?? Själv så ska jag bara vara hemma och ha det lugt=gött!Veckan har varit full på jobbet så jag behöver lite andhämtning.Lycka till idag,hoppas ni får en mysig helg ihop!Kram Åsa

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen