Helg

Teddy har varit med på spel, när vi sytt, cyklat och handlat och myst. Det är skönt med helg. Men jag är så trött hela tiden, det är som sagt nu jag vill gå i ide 2 månader cirka. 

När barnen var små och la sig tidigt så var jag uppe några timmar till, men oftast gick jag ändå och la mig före tonåringarna i huset. Nu går jag och lägger mig samtidigt som Tilda på helgerna och Joel lägger sig efter mig. Jag som var nattdjur förr har nu börjat acceptera, men ibland känns det lite trist. I veckorna sitter jag uppe en timme längre än Joel så då kan jag titta på det jag vill eller göra något utan att bli avbruten. 

Idag ska barnen på kalas ett par timmar. Vad ska vi hitta på då tro.... sen ska vi till familjen L och också fira Elias. Blir nog en bra söndag och Teddy ska med....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen