Vad säger hjärtat

Ikväll blev det jobb och chips.....

Funderade lite i helgen på tid, pengar och var mitt hjärta är. Just nu slår mitt hjärta för mina barn och min man. Jag blir varm och glad, en kärlek som nästan gör ont. Jag är så privilegierad och lyckligt lottad.  En tid jag inte vill kasta bort. 

Min pappa och min vd (en av de bästa ledare) dog samma år. 2 män med otrolig mycket kärlek till människor.  Som älskade sitt jobb, ibland mer än sin familj tyvärr.  En sak skillde dem rätt mycket.  Pappa strävade aldrig efter pengar. Han jobbade mycket gratis. M var glad i pengar även om han var givmild också.  Så funderade jag på vem jag mest vill vara lik eller vilket arv jag helst vill bära vidare.  Och jag måste säga pappas. Jag vill inte ha sånt fokus på pengar utan mer på människor och främst mina nära och kära.  Så puss på er ♡♡♡

"Jesus, hjälp mig likna pappa mer".

Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen