PMS eller nåt

Hur mycket ska man  bara bita ihop och rätta sig?

Får man som kvinna säga vad man tycker? Eller uppfattas man bara som gnällig.

Får man tala om vad man känner, när man känner sig kränkt eller ledsen?

Eller ska man bara bita ihop och le och vara glad? Är det lite av livets tema just nu. Det löser sig. Se det positivt. Det är en utmaning.  Osv. 

Ibland känns det så. Jag tycker själv att jag är rätt bra att ta mycket och att vara positiv, men jag gillar inte orättvisor eller att man ska tjata sig till sina rättigheter. 

Så kändes det i måndags.  Tisdagen var mycket bättre och utvecklande ;-). Så fick jag ha avslutning med bästa musikalgruppen på kvällen. 

Idag är en ny dag. Solen skiner och jag åker tåg till Norrköping. 

Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen