G

En av mina bästa vänner har mått dåligt och haft det tufft alldeles för länge nu. Jag har så gärna velat göra någonting för henne, men inte kommit på något bra. Har känt mig så hjälplös. 

När jag kände mig ensam och nere för många år sen så fanns hon där.  Jag mig tröst och kraft. En plats där jag kunde slappna av och bara vara var hos henne och hennes familj. Det var så skönt.  Tack ♡♡♡.

Så har jag tänkt många gånger att vem är jag som vän, vad gör jag. Förlåt.  Fast så kommer den praktiska delen av mig fram och så tänker jag att jag vill ge henne ett jobb, så åtminstone den delen är bra i hennes liv.  Å nu är vi där, vi ska bli kollegor och jag känner mig jätteglad ;-).

Alla kan kanske inte jobba med sin bästa vän. Jag kan kanske inte jobba med alla mina vänner, men det här kommer gå bra. Vi har suttit ihop på ett jobb en kort period förut. Så tänkte jag på många familjeföretag som finns, där familjer jobbar tillsammans och det går bra.

Sen tänkte jag på det lilla företaget jag jobbade på innan där jag är nu. Där vi var flera vänner som jobbade tillsammans.  Vad roligt det var. Och bästa J och jag trivdes så bra tillsammans både på jobbet och fritiden.  Och när hon mådde som sämst var jag inte där heller, förlåt.  Livet är konstigt.  Jag eller vi alla vill så mycket, men vi har alla begränsningar.  Men ni ska veta att jag tycker så mycket om er. J jag är tacksam för den tid vi hade då och hoppas vi ska fortsätta att orka och träffas då och då ;-) ♡. G det här kommer bli så roligt och bra, så hoppas jag att det andra ska bli bättre också ♡♡♡.

Kramar till er! 

Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

AnnieeG sa…
Fina fina du. Nu sitter jag här och lipar. Kramar till dig <3

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen