TGIF

Skönt att denna vecka är slut. Mannen har haft något varje kväll, förhoppningsvis blir nästa vecka lite lugnare. Ikväll ska han iväg och se stora tjejen spela musikal. 9:orna sätter alltid ihop en stor musikal i slutet av året. I år var det inte så många 9:or så några 8:or fick hoppa in och dansa och sjunga. Tyvärr har jag inte möjlighet att se den i år. Nästa år får vi se till att ordna med barnvakt för då vill jag absolut se när hon går i 9:an. Lite synd att de inte ordnar fler kvällsföreställningar eller en på dagen på helgen. Tjejen tyckte jag skulle komma dit idag på dagen när de spelar upp för övriga elever. Jag tyckte det var ok att smyga in själv när jag var gravid, men man smyger inte så lätt in med en barnvagn. Sen var det lite dumma tider så jag skulle ändå inte hinna med tanke på lämning och hämtning av Joel.

Har nu städat och ätit lunch. Svabbade även golven idag då de kändes lite klibbiga. Ska ta en promenad och även handla lite, sen ska jag nog ta helg. Kommer inte på något nu som måste göras i varje fall. Mer än att gosa med Tilda såklart. Funderar på om vi ska äta Taco ikväll eller ej. Vi gillar ju det och det är väldigt smidigt att göra iordning. Men sist så sa Joel "Nej, ska vi äta det här nu igen". Så han är nog inte lika förtjust som vi andra. Än så länge lutar det åt det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen