Lördag

Mannen och grabben spelar Wii, tjejen är i skolan, genrep för ett showcase och lilleman bygger lego och äter just nu lördagsgodis. Vi har varit ute han och jag ett tag och lekt. Vad skönt det var idag med -2 istället för -10. Vi byggde grottor i snön till bilar och spelade lite landhockey på Joels sätt. Jag blir själv lite förvånad över att jag orkar, ska jag verkligen ha barn om några dagar eller ett par veckor?!?! Eller ska jag flytta fram datumet till slutet av mars, som en viss annan madam gjorde för 2 år sen, hm.....

Halsen och hostan är lite bättre, vilket är skönt. Min mamma sa igår att jag hade hosta i slutet av förra graviditeten också, jag hade tydligen sagt att jag kommer hosta upp ungen. Det minns jag inte alls.

Nu ska jag sätta mig bekvämt i soffan och läsa. Har inte kommit in i boken riktigt än, men den har börjat lite otäckt. Funderar på varför jag läser så mycket sorgliga och otäcka böcker när jag är gravid, man är ju så extra blödig då. Men det beror väl på att det inte är så lätt att hitta roliga/humoristiska böcker.

Kommentarer

Anonym sa…
Vad är det för bok du läser?
Kram Gilla
Tina sa…
Ödehuset, se bild på min startsida. Jag fick den av min chef, väldigt speciell roman. Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen