Fiskstim

Det rör sig i magen, inte utanpå, men där inne. Härligt. Antar att den här bloggen kommer vara lite präglad av min graviditet framöver, bara så ni vet...... Drog ut en lista med namn från nätet, 54 sidor. Jag har fastnat för 28 flicknamn och 14 pojknamn. Trodde faktiskt att jag skulle gilla fler pojk- än flicknamn, men så var det alltså inte. Joel var så självklart, men nu har vi inget sånt namn. Har lite tid på oss att fastna för nåt. Skrev i facebook i förrgår att jag varit på ultraljud, vilken respons. Härligt.

Handlade lite mammakläder igår. Har inte så mycket som jag hade när jag väntade Joel, som är roligt nu. Dels var det en annan tid på året, dels är de tråkiga. Skulle köpa ett par jeans igår, det är bara H&M, som har mammakläder så man blir lite begränsad. Ja, om man inte åker in till en specialbutik i city såklart. Fastnade inte för några jeans, men köpte ett par ändå, jag måste ju ha. Köpte 2 fina toppar också.

Imorgon har vi kickoff från kl 16 till kl 16 på fredag. Vi ska ut till Ösmo åt Nynäshamnshållet. Ska bli roligt, det brukar vara det. Jag har packat klart, det behövs inte så mycket. Men man är alltid lika fundersam om man tar rätt kläder för vi vet aldrig vad vi ska göra. Förstår inte varför det ska vara så hemligt.

Kommentarer

Camilla Singh sa…
Låter underbart Tina! Att bebis mår bra, att du handlar fina kläder osv. Du såg strålande vacker ut hos Kerstin...

Tycker bara det är roligt om du berättar hur det förlöper med bebisen. Jag tror det blir en tjej!

Kram C
AnnieeG sa…
min kollega miss Muscle hade också problem med att hitta snygga gravidjeans, men hittade till slut ett par supersnygga jeans på polarn&pyret som hon kunde ha länge. Tips! =)

Kram kram

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen