Åldersnoja...

....vad är det? Min man sa att säger man att man inte har åldersnoja så har man det. Jag förstår inte helt vad han menar. Jag tycker inte att jag har det. Jag är mig själv och följer med i livet, man kan ju inte göra så mycket åt att man blir äldre, åren går och jag med dem. Blir alltså 36 idag, helt ok ålder :O). Blev firad med frukostbricka, blomma och paket. Fick en Seal cd och biljetter till Jill Johnson konsert på Cirkus i februari. Mycket bra presenter. Fick även örhängen, en sjal och en baskerliknande mössa av mina svärföräldrar. Är lite osäker på baskern, får se om jag vänjer mig.

Är hemma och VAB:ar idag också, vilket inte var helt fel, då ska jag passa på att städa lite nu när han sover.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen