Konsert + söndag

Ja, Carola är som hon är. Sjunger fantastiskt bra, men har ingen förmåga att prata. Igår svamlade hon väldigt mycket, kändes inte förberedd och gjorde bort sig 3 ggr i starten av sångerna. Trodde inte hon kunde missa så. Förmodligen var hon trött efter julturnén, men vi har ändå betalat en massa pengar och förväntar oss lite mer än det vi fick. Ja, det var bättre i Globen för 3 år sen. Hon gör sig bra i Globen, annars tycker jag Cirkus är mer gemytlig och man kommer närmare scen. Fick Jill Johnson konsert av mannen min dit, det är något att se fram emot efter detta.

Hyrde en film på kvällen "Den man älskar". Jo, den var bra, men rätt mörk. Inte särskilt lättsam och man kände sig inte sådär glad och lycklig efteråt som man kan göra i vissa filmer.

Idag söndag har vi varit på Gudstjänst, trevlig som vanligt. Slagit in julklappar och handlat det sista. Vill så gärna göra något åt den familj jag har nämnt tidigare där mannen har cancer och kvinnan är höggravid. Får se om jag kommer på något. Ska jobba imorgon, sen är jag ledig, några dagar i varje fall.

Kommentarer

Carolina sa…
Hej Tina!!
Kul att ha hittat din blogg. Nu kommer jag definitivt följa ditt liv. Hoppas att din jul blir fantastisk!

Kram Lina

www.livifarsta.blogspot.com

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen