Julbord Formel 1 och VAB igen

Är hemma idag igen, nu är han sjuk lilleman, men det är inte så farligt. Han hostade en del i natt så han sov inte så bra, inte vi heller för den delen. Så det kändes bra att vara hemma och ta det lite lugnt. Han får nog vara hemma imorgon också så går vi på Luciafika hos dagmamman vid 15 om han orkar.

Glömt att berätta att jag var på julbord på Ballbreaker i fredags. Det var en leverantör till oss på jobbet som bjöd några av oss. Vi började med att köra Formel 1, det var riktigt roligt, men det gick inte så bra. Jag kom som bäst 6 av 9. Blir lite arg på mig själv när jag inte kör bättre, och jag vet precis vad jag gör för misstag när jag halkar efter. Ja, ja, kul var det i varje fall. Sedan slog vi lite straffar innan vi åt. Julbordet var bra och gott. Han hade sagt att vi skulle vara där mellan 15-18 så jag var så inställd på det, jag åkte hem vid 19, ni vet ju hur man är en fredagkväll.... De andra spelade golf, bowla och körde lite mer Formel 1 och kom därifrån runt midnatt. Kanske var fånig som åkte hem, men som sagt jag var så inställd på det och sen var jag ganska nöjd. Blev lite taggad och skulle gärna köra lite mer bil sådär.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen