Förnekelse och Carola

En man på jobbet fick en lättar infarkt i onsdags. Han var ganska slutkörd, har inte skött sitt jobb, har hänt saker hemma och sen försöka få ihop allt så här innnan jul och så pang så händer. Efter omständigheterna så mår hjärtat bra, men jag tror inte han mår så bra. Så hemskt att en människa kan bete sig som han har gjort. Jag och många fler har bett att få information av honom och han har sagt att den kommer. Till många har han sagt att saker och ting är beställda fast det inte är det, de som har frågat hur det går med olika jobb säger han att det är lugnt. Men det har varit långt ifrån lugnt. Han måste ha levt i sån förnekelse att han själv trott på att det har varit lugnt och att allt skulle lösa sig. Läskigt.

Igår kväll tittade jag och mannen på Arn, del 2. Jag gillade den, precis som 1:an. Är ovanligt lugn idag, lördagen så här innan jul. Men det mesta är fixat utom julgodiset. Får se om jag hinner i helgen, annars står man väl på måndagkväll vid spisen. De stora barnen vill ju gärna vara med och de är hos sin mamma nu.

Satte mig vid datorn för att kolla SL, ska nämligen ut till Cirkus och se Carolas julkonsert 15.30, najs :O).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen