Sitter fortfarande på jobbet..

... och väntar på att en leverantör ska ringa. Jag känner mig riktigt irriterad. Jag skulle ha gått hem för 45 minuter sen, men ett möte höll på en halvtimma över min tid. När jag kommer tillbaka till min plats så måste jag kontakta en kund som inte fått hjälp, vilket han skulle ha fått vid 2-tiden. Ringer leverantören och frågar och då visar det sig att tekniker inte blivit utringd utan har bara fått ett mail. Akuta ärenden måste man ringa till tekniker om då de inte sitter vid sin dator och kanske inte kommer in till kontoret. Ja, jag vet eftersom det är det här jag jobbar med hela dagarna. När jag nu får tag i den här teknikern så visar det sig att han inte har tid att åka ut, utan måste få tag i någon annan och nu måste jag vänta tills han har fått tag i någon.

Nu ringde han, han har försökt fått tag i kunden en kvart men inte lyckats för det är upptaget. Suck... vad gör man, kunden vet ju att jag eller tekniker ska ringa....dumma människor och jag vill bara hem....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen