Kram-mys

Det har inte blivit mycket gjort nu ett par dagar. Joel är inne i en gnäll period, vet inte om det beror på 5e tanden som är på väg eller att han bara behöver närheten. Han börjar ju bli mer och mer självständig i och med sitt krypande, men mitt i det han håller på med så kommer han på att han måste komma till sin mamma och krama henne. Det är ju fantastiskt mysigt, men det är lite jobbigt att avbryta det man håller på med. Jag har en känsla av att det är så här det är att ha barn, man får helt enkelt lära sig att släppa det man håller på med. Idag fick han krypa fritt ute på altanen, då ska han absolut till mina blomkrukor och rycka bort blommorna eller ner i en jordrabatt. Jag valde jordrabatten åt honom, efter ett tag hade jag en smutsig liten "skrållan". Jag knäppte en del charmiga bilder, men raderade dem en sekund senare. Jag skulle radera en bild, men raderade alla. Suck, man blir ju så less på sig själv. Ja, ja, det var bara den senaste veckans bilder, så jag får väl stå ut med det. Pojken fick komma in i badkaret och sen har vi haft en ofrivillig ensam kväll. Det har varit tomt sen kl 20, när han somnade.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen