Joel 8 år

Så härligt att vara hemma och fira honom.  

Han är väldigt go, fortfarande kramgo och omtänksam.  Han gillar fortfarande lego och att spela minecraft.  Är duktig i skolan, men lite lat med läxorna.  Vill inte träna det där extra med läsningen bl a. Han har inte fastnat för någon sport.  Vill hellre leka än spela bandy på rasterna. Ska gå friidrottsskola sista veckan nu på sommarlovet så jag hoppas att han tycker det är roligt. 

Är fortfarande blyg, tittar inte helt på folk och säger hej eller tack, som jag försöker lära honom. Tycker det är lite jobbigt när mormor och moster kommer med presenter eller när farmor ringer för att gratta.  Han vet inte vad han ska säga. 

Är känslig, har lätt till tårar.  Tycker just nu att "Kampen" är roligt på sommarlovstv. Där en blyg kille är kär i en tjej i klassen och kämpar med att fråga chans.  Han började gråta när pojken råkade fråga en annan flicka med samma namn.  Gulle mig ♡♡♡.

Han gillar att vara med sin storebror, men även sin lillasyster.  Han är väldigt go med henne och låter hon oftast få som hon vill. 

Jag älskar honom något kopiöst. Tänk att just han skulle komma till vår familj ♡♡♡.

Kommentarer

AnnieeG sa…
Fint skrivet <3

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen