Inte än

Ser precis ett vinterprogram på bolibompa. Visst är det härligt med vinter, men brr, nej vill inte ha än. Däremot äter barnen semlor, mmmm, vill ha nu....

Idag gifter sig våra närmaste grannar. Hoppas de får en fin dag. Hoppas vädret är med dem för de har nämligen tänkt vara ute. All lycka till L och R :).

Idag är tydligen det datum som flest gifter sig i Sverige. Första lördagen i augusti. Undra vad det beror på? Att folk fortfarande har semester, eller att de börjar vända hemåt, eller att det oftast brukar vara varmt fortfarande?!?! Ja, jag vet faktiskt inte. Jag vet bara att jag själv tänkte på att jag ville ha solbränna kvar på min bröllopsdag och det hade jag i slutet av augusti 2004, men det blev inte så varmt snarare kallt.

Höstbröllop är fint med de färgerna tycker jag. Vinterbröllop kan bli otroligt vackert med gnistrande snö eller bara frost om snön håller sig borta och sen vårbröllop med alla fina vårblommor och lukter.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen